Ilkka-Yhtymä Oyj on nyt Ilkka Oyj

Ilkka-Yhtymä Oyj on strategiansa mukaisesti kasvanut perinteisestä kustannus- ja painotalosta monikanavaiseksi markkinoinnin, viestinnän ja teknologian tarjoajaksi. Tämän vuoksi uudistamme Ilkka-Yhtymä Oyj:n nimen, sähköpostiosoitteet, brändin ja

I-print uuden edessä

I-printillä on vahvaa osaamista muun muassa arkki- ja erikoispainossa.  Painotalo I-printin vahvuuksia painopalveluiden tuottajana ovat toimintavarmuus, ketteryys, laaja tuotevalikoima ja henkilökunnan vahva osaaminen.   – I-printistä

Vetoa ja pitoa työnantajamielikuvassa

Ilkassa kehitetään työnantajamielikuvaa järjestelmällisesti. Hyvä mielikuva näkyy arjessa ja viivan alla.   – Kehitämme työnantajamielikuvaamme, jotta saamme parhaat, osaavimmat ja meille sopivimmat työntekijät rekrytoitua, ja jotta

Kaikki voittavat osaamisen kehittämisessä

Ilkassa panostetaan nyt suunnitelmalliseen osaamisen kehittämiseen. HRD-asiantuntija Piia Uusi-Kakkurin mukaan se johtaa win-win- tilanteeseen.   – Meille työnantajana osaamisen kehittäminen mahdollistaa jatkuvan uudistumisen, kun meillä on

Somessa.comin uusi Brand Shop -konsepti mullistaa PR-tuotejakelun

Tuotenäytteiden lähettäminen toimittajille ja vaikuttajille on useissa kuluttajatuotteita ja -palveluja tarjoavissa yrityksissä arkipäivää, mutta myös työlästä. Somessa.comin PR-tuotteiden verkkokauppa ja sen seuraaja Brand Shop vastaavat haasteeseen.   

Kahden kärjen brändiuudistus

Myynninmaailma on jo nykyisellään elävä esimerkki onnistuneesta kasvutarinasta, mutta yhä suurempien kasvunäkymien äärellä ajan koettiin olevan kypsä nahan luomiselle.  Brändiuudistus käynnistettiin viime vuoden alkupuolella, ja

Go to Top