Ilkka-Yhtymä Oyj on strategiansa mukaisesti kasvanut perinteisestä kustannus- ja painotalosta monikanavaiseksi markkinoinnin, viestinnän ja teknologian tarjoajaksi. Tämän vuoksi uudistamme Ilkka-Yhtymä Oyj:n nimen, sähköpostiosoitteet, brändin ja
I-print uuden edessä
I-printillä on vahvaa osaamista muun muassa arkki- ja erikoispainossa. Painotalo I-printin vahvuuksia painopalveluiden tuottajana ovat toimintavarmuus, ketteryys, laaja tuotevalikoima ja henkilökunnan vahva osaaminen. – I-printistä
Vetoa ja pitoa työnantajamielikuvassa
Ilkassa kehitetään työnantajamielikuvaa järjestelmällisesti. Hyvä mielikuva näkyy arjessa ja viivan alla. – Kehitämme työnantajamielikuvaamme, jotta saamme parhaat, osaavimmat ja meille sopivimmat työntekijät rekrytoitua, ja jotta
Kaikki voittavat osaamisen kehittämisessä
Ilkassa panostetaan nyt suunnitelmalliseen osaamisen kehittämiseen. HRD-asiantuntija Piia Uusi-Kakkurin mukaan se johtaa win-win- tilanteeseen. – Meille työnantajana osaamisen kehittäminen mahdollistaa jatkuvan uudistumisen, kun meillä on
Jättiyhtymä Colas Group hyödyntää Liana Technologiesin uutiskirjetyökalua sisäiseen viestintään
Liana Technologiesin sähköpostimarkkinoinnin ratkaisun LianaMailerin avulla lähetetään infrajätti Colas Groupin koko Euroopan sisäiset uutiskirjeet kaikille yhtymän työntekijöille. Colas Group on yksi maailman johtavista yrityksistä liikenneinfrastruktuurin
Suomen johtavan sometoimiston kilpailuetuna ketteryys ja kulttuuri
MySome keskittyy täysin sosiaaliseen median markkinointiin ja tiukka fokus on kannattanut. Yritys on kerännyt reilussa neljässä vuodessa yli 120 jatkuvaa asiakasta aina pörssiyhtiöistä pieniin yrityksiin.
Somessa.comin uusi Brand Shop -konsepti mullistaa PR-tuotejakelun
Tuotenäytteiden lähettäminen toimittajille ja vaikuttajille on useissa kuluttajatuotteita ja -palveluja tarjoavissa yrityksissä arkipäivää, mutta myös työlästä. Somessa.comin PR-tuotteiden verkkokauppa ja sen seuraaja Brand Shop vastaavat haasteeseen.
Kahden kärjen brändiuudistus
Myynninmaailma on jo nykyisellään elävä esimerkki onnistuneesta kasvutarinasta, mutta yhä suurempien kasvunäkymien äärellä ajan koettiin olevan kypsä nahan luomiselle. Brändiuudistus käynnistettiin viime vuoden alkupuolella, ja