Ilkka ja Suomen Golfliitto ovat solmineet vuoteen 2024 ulottuvan yhteistyösopimuksen. Ilkka auttaa Suomen Golfliiton pääyhteistyökumppanina viemään suomalaista golfia digitalisoinnin ja tiedolla johtamisen seuraavalle tasolle.

Yhteistyötä rakennetaan vahvan yhteisen arvomaailman ja tavoitteiden päälle. Tavoitteena on viedä suomalaista golfia eteenpäin tiedolla johtamisen, markkinoinnin ja teknologian saralla – aina strategiatasolta työkaluihin ja käytännön tekemiseen asti.

– Digitalisaatio ja tiedolla johtaminen ovat alueita, joilta on hyvä ammentaa kilpailuetua – niin golfviheriöillä kuin yritysmaailmassa. On hienoa olla kumppani Suomen Golfliitolle, joka jakaa tämän ajatuksen kanssamme. Pääyhteistyökumppanina koemme kunnia-asiaksemme tarjota suomalaisille golfin parissa toimiville tahoille markkinointiin, tietoon ja teknologiaan nojaavia kasvun ja kehityksen avaimia, toteaa Ilkan toimitusjohtaja Olli Pirhonen.

– Suomen suurimpana lajiliittona liikutamme suomalaisia Hangosta Lappiin. Haluamme innostaa yhä useampia nauttimaan golfin positiivisista vaikutuksista mm. terveyteen. Tätä työtä varten tarvitsemme parhaat työkalut ja palvelut, joista koko golftoimiala voi hyötyä. Yhteistyö Ilkan kanssa antaa meille enemmän resursseja kertoa golfin hienouksista. Jaamme Ilkan kanssa yhteiset arvot, ja olemme yhteistyöstä erittäin kiitollisia, kommentoi Suomen Golfliiton Head of Sales and Marketing Kimmo Rantamäki.

Kolmivuotisen pääyhteistyökumppanuuden myötä Ilkka-brändi tulee näkymään ja elämään vahvasti mukana suomalaisen golfin arjessa ja juhlassa. Ilkka tulee tutuksi mm. Ladies European Tourilla ja muissa kilpailuissa, jäsenkirjeissä, kumppaniblogeissa ja Golflehden verkkokanavissa. Pääyhteistyökumppanuus huipentuu Pariisin olympialaisiin.

Niin Ilkka kuin Suomen Golfliitto toimivat paikallisesti, kansallisesti ja kansainvälisesti, joten hedelmälliselle yhteistyölle on toiminta-alueen puolesta täydet edellytykset. Itse asiassa kokemuksia onnistuneesta yhteistyöstä löytyy jo ennestään.

– Ilkka-konserniin nykyään kuuluva Liana Technologies on tehnyt jo useamman vuoden ajan yhteistyötä Suomen Golfliiton kanssa. Liana on tiiviisti mukana kehittämässä Suomen suurimman lajiliiton tiedolla johtamista ja jäsendatan hyödyntämistä digimarkkinoinnin ja viestinnän keinoin. Tällä viikolla uudistetun Ilkka-brändin julkaisun myötä tuli sopiva hetki laajentaa kumppanuus koko konsernimme tasolle, kertoo Liana Technologiesin johtaja Pia Kangas.

Lue lisää 2.3.2022 julkistetusta uudistetusta Ilkka-brändistä lehdistötiedotteestamme.

Lisätietoja:

Ilkka

Olli Pirhonen, toimitusjohtaja, Ilkka, puh. 040 766 5418

Pia Kangas, johtaja, Liana Technologies, puh. 040 166 3966


Suomen Golfliitto

Kimmo Rantamäki, Head of Sales and Marketing, Suomen Golfliitto, puh. 050 541 7577

 

Ilkka lyhyesti:
Informaatio yhdistää Ilkan asiakkaita, lukijoita ja liiketoimintoja. Ilkka on sateenvarjobrändi konsernin markkinoinnin, tiedon ja teknologian yrityksille. Media- ja markkinointipalvelujen liiketoiminta-alueella toimivat konserniyhtiöistä I-Mediat Oy sekä sen tytäryhtiöt Myynninmaailma Oy, Digimoguli Oy, somessa.com Oy Ab ja MySome Oy. Konsernin painopalveluyhtiö I-print Oy:n liiketoiminta koostuu arkki- ja erikoispainamisen palveluista. Liana Technologies Oy ja sen tytäryhtiöt Evermade Oy sekä Ungapped Ab tuottavat markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluita. Konsernin palveluista vastaa noin 500 markkinoinnin, tiedon ja teknologian taitajaa. Ilkka-konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 49,7 M€. Lue lisää osoitteessa ilkka.com.

Yhteistyökumppanuus julkistettiin Golfmessuilla 4.3. Kuvassa vasemmalta oikealle Ilkan markkinointipäällikkö Henna Kiikka, Liana Technologiesin johtaja Pia Kangas ja Golfliiton viestintävastaava Marika Voss. Kuva: Suomen Golfliitto.